Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.09.2013 23:13 - Крачки назад
Автор: liyana Категория: Лични дневници   
Прочетен: 842 Коментари: 0 Гласове:
5

Последна промяна: 11.09.2013 23:14


 Все така ще е, нали? Когато трябва да пристъпиш напред, правиш десет крачки назад. До кога? Бягаш от себе си, от мен, от целия свят. Изморих се да те гоня, да те убеждавам и да те мотивирам, да изнасям лекции, които да завършват с твоя отговор "Ами, такъв съм си, не се опитвай да ме променяш!". Аз всъщност не целя това, просто искам да вървим заедно, да поемем по пътя ръка за ръка и никога да не ме пускаш, не искам да те променям, просто да те съветвам, да ти помагам, да бъдеш до мен без извинения, оправдания и да ме обичаш безрезервно. Толкова ли много искам? Една любов без граници, без ненужни караници, без край. Искам единствено да знам, че мога да разчитам на теб така, както ти можеш да разчиташ на мен и да бъдем двамата...Единственото, което те молех да разбереш беше, че не мога да се справям с всичко, въпреки че така изглежда...имах нужда понякога да отваряш бутилката, когато се затруднявах, да ми помагаш в кухнята или просто да ме гушнеш силно, да ме целунеш по челото и да ме накараш да се почувствам сигурна в ръцете ти. Сега е късно, тръгвам си вече. Очаквах любов, но получих ценен урок...В повечето случаи, когато получиш нещо, за което си мечтал, то се оказва коренно различно от начинът по който си си го представял...




Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: liyana
Категория: Лични дневници
Прочетен: 61399
Постинги: 32
Коментари: 41
Гласове: 120
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930